Delegarea 2.0: Cum să faci echipa să funcționeze fără micro-management

Oamenii sunt mai productivi atunci când știu ce au de făcut și au libertatea să o facă în felul lor. Pe vremuri, delegarea era simplă: îi spunea-i colegului de birou ce are de făcut, treceai pe...

Secretul din spatele cuvintelor: Cum să descifrezi ce NU se spune la job

Lucrezi de ceva timp într-o corporație și ai început să-ți dai seama că... ce se spune nu prea e ce se face? Dacă ai lucrat măcar o lună într-o organizație mare (sau chiar și una mică, dar cu multă...
Echilibrul între carieră și viața personală

Echilibrul între carieră și viața personală

Munca nu este singurul lucru în viață. În zilele noastre, nevoia de a găsi echilibrul potrivit între viața privată și cea profesională a devenit fundamentală pentru un număr mare de oameni. La nivel organizațional dacă reușim să găsim un echilibru, acest lucru ne...

De ce să practici recunoștința?

De ce să practici recunoștința?

A fi recunoscător pentru ceea ce primeşti de la divinitate sau univers, a spune cuiva „mulţumesc” din toată inima, este un lucru mai rar rostit. Oare de ce ne este atât de greu să ne arătăm recunoştinţa pentru ceea ce primim? Ce ne lipseşte pentru a realiza că totul...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare