De ce să practici recunoștința?

A fi recunoscător pentru ceea ce primeşti de la divinitate sau univers, a spune cuiva „mulţumesc” din toată inima, este un lucru mai rar rostit. Oare de ce ne este atât de greu să ne arătăm...

Idei de team building pentru Crăciun

Perioada Crăciunului îți oferă oportunități fantastice nu doar de a-ți recompensa echipa pentru munca depusă de-a lungul unui an întreg, ci și de a organiza evenimente care aduc organizaţiei...
Care sunt valorile mele?

Care sunt valorile mele?

Tu știi care sunt valorile tale? Care este forța invizibilă care controlează fiecare decizie pe care o iei? Ce sunt de fapt valorile? Valorile sunt cele care ne motivează și ne desăvârșesc. Sunt cele care dau sens muncii și vieții noastre. Valorile implică ceea ce...

De ce ar trebui managerii să celebreze succesul?

De ce ar trebui managerii să celebreze succesul?

Tuturor ne place să sărbătorim, nu? Unii manageri consideră că dacă sărbătoresc micile victorii, acest lucru duce la rezultate superficiale sau va distrage atenția oamenilor de la obiective viitoare. Alții pur și simplu nu sunt obișnuiți să primească ei înșiși laude...

Beneficiile învățării continue

Beneficiile învățării continue

Învățarea, așa cum se spune, este un proces continuu. Învățarea continuă este un concept care a evoluat cu timpul, care se presupune că nu se termină cu o diplomă de bacalaureat sau licență sau după ce ți-ai găsit un loc de muncă bun. Este un proces pe tot parcursul...

Elementele Comunicării Eficiente

Elementele Comunicării Eficiente

De ce este important să știm să comunicăm? Comunicarea ne permite să ne apropiem de ceilalţi. A comunica eficient înseamnă a ne dezvolta graţie schimburilor cu ceilalţi, a realiza ceva, a ne asuma propriile responsabilităţi în viaţă. Comunicarea ne ajută să ne ocupam...

Cum poți să ții ședințe interesante și productive?

Cum poți să ții ședințe interesante și productive?

Şedinţele acaparează un număr tot mai mare de ore din ziua de lucru și marea majoritate a angajaților le consideră o pierdere de timp. Ședința este cea mai frecventă metodă de management utilizată de manager în activitatea sa, calitatea ei influentând sensibil...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare