Curs Managementul Conflictelor

Secretul și farmecul vieții noastre nu stau în lipsa conflictelor, ci în hotărârea și priceperea de a le rezolva. Anton Makarenko

Cursul include exerciții practice individuale  și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunoștințelor, tehnicilor și abilităților utilizate frecvent în activitatea de management.

Cui se adresează?

Acest program se adresează managerilor la început de drum, managerilor cu experiență , proprietarilor de afaceri, persoanelor care au în subordine angajați care vor să știe ce își doresc aceștia de la ei și munca lor, care vor să-și păstreze cei mai buni angajați sau clienți sau oricine vrea să învețe să stabilească relații, să identifice metode eficiente de prevenire și rezolvare eficientă a conflictelor.

Durata cursului:

2 zile (6h/zi)

Preț curs:

490 lei/zi

Înscrieri până la:

30 septembrie

Nr. participanți

min. 6 persoane

Structura Curs Managementul Conflictelor

Modulul 1. Introducere

  • Sursele și cauzele conflictelor
  • Conflictul de interese față de conflictul de nevoi
  • Etape în derularea conflictelor
  • Tipurile de conflicte și moduri de prevenție

Modul 2. Cum funcționează emoțiile

  • Cum ne ţinem emoțiile sub control
  • Cele cinci tipare emoționale
  • Trei instrumente simple pentru dezamorsarea emoțiilor
  • Înțelegerea tipurilor de personalitate pentru a lupta împotriva agresivității
  • Cum punem capăt abuzului verbal

Modul 3. Puterea negocierii

  • Zece pași în procesul de negociere
  • Adoptarea unei abordări pozitive a negocierii

Modul 4. Soluționarea conflictelor

  • Aplicarea tehnicilor de soluționare a conflictelor
  • Metode eficiente de rezolvare a conflictelor
  • Instrumente pentru înlăturarea blocajelor din calea dialogului
  • Transformarea în factori pozitivi a consecințelor negative ale conflictului
  • Studii de caz și exemple practice

Închidere curs:

  • Recapitulare
  • Feedback și concluzii

Beneficiile participării la curs

R

Vei înțelege care sunt cauzele conflictelor;

R

Vei afla care sunt tipurile conflictelor și cum se pot preveni;

R

Înveți care sunt etapele derulării unui conflict;

R

Înveți metode eficiente de rezolvare a conflictelor;

R

Afli care sunt etapele soluționării conflictelor;

R

Afli cum poți transforma în factori pozitivi consecințele negative ale conflictelor.

Conflictele sunt o stare naturală în organizații. Orice manager competent știe că acestea trebuie gestionate rapid și eficient deoarece conflictele între angajați înseamnă bani pierduți pentru companie.

Obiectivul managerului este de a elimina conflictul și în practică toate conflictele pot fi rezolvate. Conflictele pot fi și benefice dacă sunt utilizate ca instrumente pentru schimbare sau inovare.

Divergențele sunt de regulă cauzele conflictelor în organizații. Pot fi divergențe la nivelul obiectivelor, la nivelul intereselor, la nivelul valorilor, la nivel de comunicare, nesiguranța, rezistența la schimbare, în ceea ce privește rolurile sau nevoilor personale.

În mediul organizațional, violența își găsește adesea debușeu sub forma agresivității verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor și angajaților.

Cursul Managementul Conflictelor include exerciții practice individuale  și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunoștințelor, tehnicilor și abilităților utilizate frecvent în activitatea de management. Mai mult decât atât, conține noțiuni clare și verificate de-a lungul timpului ce ajută cursanții să își atingă obiectivele.

Formatul cursului este interactiv, dezvoltă abilitați și are aplicabilitate practică.

Perioada de desfășurare

Perioada de desfășurare se va stabili în funcție de numărul participanților înscriși și disponibilitatea cursanților de a frecventa cursul.

Corporate training

Acest curs se poate adapta și personaliza și pentru companii, în funcție de domeniul de activitate al acestora.

Modalități de plată

În factura proformă veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru plată, fie că sunteți persoană fizică sau juridică.

garantia

Garanția satisfacției

Dacă nu sunteți complet mulțumit de curs, putem să vă returnăm toți banii, fără alte întrebări.
Satisfacția clienților este o prioritate pentru noi.

"A fost o experienta placuta din care am invatat lucruri practice, aplicate in diferite situatii, care ma ajuta in munca pe care o fac. Am apreciat interactivitatea, posibilitatea de a schimba informatii cu ceilalti participanti la curs. Recomand cu drag!"
Cristina Margarit

"M-am înscris la curs, în primul rând pentru a afla informații noi, relevante pentru perfecționarea unor abilități care să mă ajute la lucrul cu echipa pe care o conduc. Informația a fost bine structurată , coroborată și cu exemple practice. O experiență pe care aș repeta-o cu același interes."
Luigi Meclea

"Metoda de predare a fost excelentă! Am reușit să-mi lămuresc unele informații și am descoperit unde greșeam în activitatea mea. Așteptările pe care le-am avut s-au concretizat într-o experiență faină și relaxantă. Indiferent de experiența pe care o ai, tot ai ceva de învățat."
Luiza Molnar

"Mi-a plăcut foarte mult trainer-ul, metodologia de predare, abordarea.
Mi-a plăcut pentru că a fost un curs interactiv cu multe interacțiuni practice. Felicitari Daianei!"
Sorina Rotar

"Un curs plăcut la care participarea a fost foarte ușoară, fără sa plictisească.
Conținutul a fost ușor de urmărit. DEOSEBIT!"
Dan Popa

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

[sibwp_form id=3]

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare