Curs Abilități și Tehnici Esențiale de Vânzări

Cursul include exerciții practice individuale  și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunoștințelor, tehnicilor și abilităților utilizate frecvent în vânzări.

Cui se adresează?

Acest program se adresează tuturor celor care lucrează sau își doresc să lucreze în vânzări: reprezentanți comerciali, team lideri pentru echipe de vânzări, supervizori de vânzări, antreprenori implicați în procesul de vânzare, manageri de vânzări la început de carieră.

Durata cursului:

2 zile (6h/zi)

Preț curs:

490 lei/zi

Înscrieri până la:

30 septembrie

Nr. participanți

min. 6 persoane

Structura Curs Abilități și Tehnici Esențiale de Vânzări

Modulul 1. Introducere

  • Deprinderi importante pentru agentul de vânzări
  • Ce face un profesionist în vânzări
  • Comunicarea eficientă. Maximizarea eficientă a discuțiilor de vânzări
  • Reclama personală
  • De ce dau greș agenții de vânzări?
  • Factorul “WOW” pentru a pune mâna pe vânzare

Modulul 2. Pregătirea vânzării

  • Culegerea de informații despre client
  • Pregătirea personală
  • Stabilirea obiectivelor și a planurilor de acțiune pe termen scurt, mediu, lung
  • Poți să închei o vânzare din cinci întrebări?
  • Cum faci o prezentare extraordinară

Modulul 3. Tipuri de clienți

  • Tipurile de clienți și modurile de abordare a clienților în funcție de tipologia lor
  • Întâmpinarea clientului și crearea primei impresii
  • Relația cu clientul. Stabilirea încrederii
  • Tehnici și întrebări de implicare a clientului în vânzare
  • Formula P.O.S.O.

Modulul 4. Vânzarea

  • Identificarea nevoilor de cumpărare a clientului
  • Tehnica întrebărilor pentru a descoperi nevoile clientului și construcția propunerii pe nevoi
  • Vânzarea de soluții la problemele oamenilor
  • Ascultarea clientului
  • Prezentarea produselor/serviciilor
  • Prezentarea prețului. Prețul nu este un factor de credibilitate
  • Tehnica CAB. Susținerea beneficiilor
  • Tehnici de vânzare
Modulul 5. Obiecțiile

  • Clasificarea și manevrarea obiecțiilor. Etape de identificare a obiecțiilor reale
  • Cum tratăm și depășim obiecțiile
  • Prevenirea obiecțiilor. Un nou mod de a realiza vânzări sigure
  • Cuvinte și expresii care trebuie evitate în procesul de vânzare

Modulul 6. ABC-ul încheierii vânzărilor

  • Care sunt semnalele timpurii de avertizare care te anunță că potențialul client e pregătit să cumpere
  • Cum pui întrebarea de final?
  • Două genuri de finalizare Puppy Dog
  • Tehnici de închidere a vânzării:
  • ✓ Tehnica de probă
  • ✓ Tehnica subtilă
  • ✓ Tehnica ”Ceva special”
  • ✓ Tehnica Comanda în alb
  • ✓ Tehnica Negocierii

Modulul 7. Tehnici post-vânzare

  • Vânzarea după vânzare
  • Serviciile de excepție oferite clienților-instrument puternic de vânzare
  • Activități post-vânzare
  • Relațiile personale
  • Depășirea aversiunii față de telefon
  • Idei pentru a-i face pe clienți să cumpere mai mult
  • Studii de caz, jocuri de rol şi exemple practice

Închidere curs:

  • Recapitulare
  • Feedback și concluzii

Beneficiile participării la curs

R

Veți ști să construiți obiective de vânzare și strategii pentru clienții existenți, în funcție de potențialul acestora;

R

Veți putea să știți să adresați cele mai bune întrebări pentru a descoperi nevoile clienților;

R

Vă veți îmbogățiți tehnicile de depășire a obiecțiilor pe care clienții le ridică;

R

Veți ști să faceți vânzarea concentrându-vă pe client și folosind structuri de vânzare eficiente;

R

Veți ști care este formula personală a succesului în vânzări;

R

Veți ști să interpretați și să folosiți limbajul verbal și non-verbal în mod eficient pentru a vă îmbunătăți comunicarea;

R

Veți putea să faceți vânzări care să vă aducă profit și succes.

Nimic nu se întâmplă în afaceri până când cineva nu vinde ceva . Fie îl convingi pe client să spună “DA”, fie te convinge el pe tine spunând “NU“.

Vânzările înseamnă disciplină, disciplina fiind procesul zilnic de concentrare asupra a ceea ce-ți dorești și efortul necontenit pe care îl depui pentru a obține acel lucru.

În prezent vânzările reprezintă o știință, un set de cuvinte, fraze și tehnici care generează răspunsuri și care îl conving pe potențialul client să cumpere. Ca și în știință, în vânzări este nevoie de experimente pentru a stabili ce funcționează cel mai bine sau care teorii pot fi aplicate în practică. Noile reguli ale jocului sunt simple și de actualitate. Provocarea nu este doar să le știi, ci să le și stăpânești.

De aceea trebuie ca cei aflați la început de drum ca vânzători sau chiar și cei mai avansați să parcurgă cursul de tehnici esențiale de vânzări pentru a fi siguri că au cunoștințele de bază necesare să le susțină progresul și evoluția în acest domeniu.

Cursul Abilități și Tehnici Esențiale de Vânzări include exerciții practice individuale și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunoștințelor, tehnicilor și abilităților utilizate frecvent în vânzări. Mai mult decât atât, conține noțiuni clare și verificate de-a lungul timpului ce ajută cursanții să își atingă obiectivele.

Formatul cursului este interactiv, pentru dezvoltarea de abilități și are aplicabilitate practică.

Perioada de desfășurare

Perioada de desfășurare se va stabili în funcție de numărul participanților înscriși și disponibilitatea cursanților de a frecventa cursul.

Corporate training

Acest curs se poate adapta și personaliza și pentru companii, în funcție de domeniul de activitate al acestora.

Modalități de plată

În factura proformă veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru plată, fie că sunteți persoană fizică sau juridică.

garantia

Garanția satisfacției

Dacă nu sunteți complet mulțumit de curs, putem să vă returnăm toți banii, fără alte întrebări.
Satisfacția clienților este o prioritate pentru noi.

"Mi-a plăcut la training-ul de vânzări nivelul ridicat de învățare, profesionalismul și abilitatea de a susține și de a motiva învățarea prin exerciții creative. Mulțumesc echipei Impact Training pentru abordarea în stil practic a procesului de învățare"
Silvia Oana Popa

"Cursul de managementul timpului a fost orientat spre rezultate.
Trainerul a fost  adaptabil la nevoile participanților, inventiv și are instrumentele necesare pentru a furniza rezultate măsurabile. Relația mea cu Impact Training se traduce prin încredere și profesionalism"
Ruxandra Meclea

"A fost o surpriză  plăcută să lucrez cu profesioniști care sunt pasionați și pun suflet în ceea ce fac.
Sunt recunoscător pentru suportul oferit in cadrul cursului de manager."
Răzvan Copil

"A fost o experienta placuta din care am invatat lucruri practice, aplicate in diferite situatii, care ma ajuta in munca pe care o fac. Am apreciat interactivitatea, posibilitatea de a schimba informatii cu ceilalti participanti la curs. Recomand cu drag!"
Cristina Margarit

"M-am înscris la curs, în primul rând pentru a afla informații noi, relevante pentru perfecționarea unor abilități care să mă ajute la lucrul cu echipa pe care o conduc. Informația a fost bine structurată, coroborată și cu exemple practice. O experiență pe care aș repeta-o cu același interes."
Luigi Meclea

"Metoda de predare a fost excelentă! Am reușit să-mi lămuresc unele informații și am descoperit unde greșeam în activitatea mea. Așteptările pe care le-am avut s-au concretizat într-o experiență faină și relaxantă. Indiferent de experiența pe care o ai, tot ai ceva de învățat."
Luiza Molnar

"Mi-a plăcut foarte mult trainer-ul, metodologia de predare, abordarea.
Mi-a plăcut pentru că a fost un curs interactiv cu multe interacțiuni practice. Felicitari Daianei!"
Sorina Rotar

"Un curs plăcut la care participarea a fost foarte ușoară, fără sa plictisească.
Conținutul a fost ușor de urmărit. DEOSEBIT!"
Dan Popa

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

[sibwp_form id=3]

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare