Reclamațiile clienților: Cum să le rezolvi rapid și eficient

Gestionarea plângerilor clienților nu este doar o sarcină necesară, ci și o oportunitate excelentă de a construi încredere și loialitate. Fiecare plângere este o șansă de a îmbunătăți relația cu...

Știai că? Folosind dialogul poți evita conflictele!?

Relaţiile umane sunt deschise la două dimensiuni: cooperare şi competiţie. Ca origine, termenul latinesc conflictus implică dezacord, discordie, fricțiune. Altfel spus, o interacțiune în care...
Puterea valorilor noastre

Puterea valorilor noastre

Într-un articol precedent am vorbit despre puterea convingerilor în viețile noastre și modul cum acestea ne pot sabota viața sau, din contră, să o transforme în mod radical într-o direcție pozitivă.Pentru a schimba eficient și cu rezultate pe termen lung...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare