Delegarea 2.0: Cum să faci echipa să funcționeze fără micro-management

Oamenii sunt mai productivi atunci când știu ce au de făcut și au libertatea să o facă în felul lor. Pe vremuri, delegarea era simplă: îi spunea-i colegului de birou ce are de făcut, treceai pe...

Relații la birou fără stres: Cum să te înțelegi cu colegii și șefii

Ghid practic pentru oameni normali, nu pentru sfinți Indiferent cât de bine îți faci treaba, adevărul este simplu: relațiile la birou îți pot face viața mai ușoară sau un coșmar. Poți fi...
Ce înveți despre tine când șeful e în concediu

Ce înveți despre tine când șeful e în concediu

E vară. Șeful a plecat în concediu. Ești la birou, iar dintr-o dată, parcă s-a schimbat ceva. Nu neapărat sarcinile sau proiectele, ci atmosfera. Dintr-odată, ai mai mult spațiu. Mai multă liniște. Poate mai multă responsabilitate. Și, dacă ești atent, s-ar putea să...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare