Delegarea 2.0: Cum să faci echipa să funcționeze fără micro-management

Oamenii sunt mai productivi atunci când știu ce au de făcut și au libertatea să o facă în felul lor. Pe vremuri, delegarea era simplă: îi spunea-i colegului de birou ce are de făcut, treceai pe...

Reclamațiile clienților: Cum să le rezolvi rapid și eficient

Gestionarea plângerilor clienților nu este doar o sarcină necesară, ci și o oportunitate excelentă de a construi încredere și loialitate. Fiecare plângere este o șansă de a îmbunătăți relația cu...
Cum îți pregătești echipa pentru schimbare?

Cum îți pregătești echipa pentru schimbare?

Transformarea de sine dă putere. Schimbarea dă putere. Realitatea este că trebuie să ne adaptăm constant la schimbări, deoarece trăim într-o Eră a Schimbării. Probabil, ştii că oamenilor nu le plac schimbările. De regulă majoritatea dintre noi, după ce dispar crizele...

Pune priorităţile pe primul loc

Pune priorităţile pe primul loc

Pe tine ce te face productiv? Ce faci în acest sens? Cum poți să fii mai productiv? Sunt întrebări pe care posibil să le fi primit destul de des în ultima perioadă. A fi productiv înseamnă a lucra eficient, a folosi timpul alocat în așa măsură, încât să îți rămână...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare