Reclamațiile clienților: Cum să le rezolvi rapid și eficient

Gestionarea plângerilor clienților nu este doar o sarcină necesară, ci și o oportunitate excelentă de a construi încredere și loialitate. Fiecare plângere este o șansă de a îmbunătăți relația cu...

Strategii avansate pentru lideri: Cum să menții angajații motivați și implicați

Chiar și pentru managerii cu experiență, menținerea unui nivel ridicat de motivație în rândul angajaților poate fi o provocare continuă. Pe măsură ce echipa evoluează, este esențial să adaptați și...
De ce e importantă comunicarea?

De ce e importantă comunicarea?

Stilul tău de comunicare te apropie sau te îndepărtează de ceilalți? Lumea în care trăim astăzi, cu numeroase canale de comunicare și milioane de biți de informație vehiculată zilnic, este o lume adesea marcată de relații lipsite de autenticitate și de probleme de...

Tehnică de stimulare a creativității angajaților

Tehnică de stimulare a creativității angajaților

Ţi s-a întâmplat vreodată să te confrunţi cu o problemă și să te simți închis în niște tipare de gândire care te-au împiedicat să găseşti o soluție satisfăcătoare? Metoda celor „şase pălarii gânditoare” a fost dezvoltată de Edward de Bono. Edward De Bono spune că...

Ce demotivează angajații?

Ce demotivează angajații?

În calitate de manager, ai o anumită responsabilitate pentru motivația și moralul angajaţilor tăi. Pentru ca o echipă să funcționeze eficient, este nevoie ca toți membrii echipei să fie pe deplin implicaţi și motivaţi. Este important să îţi cunoşti oamenii din echipa...

Cum setezi obiective pentru echipa ta

Cum setezi obiective pentru echipa ta

Pentru a fi productiv ai nevoie de obiective, care să îți motiveze echipa, să se potrivească rolurilor individuale și care să fie aliniate la obiectivele organizației. Toată echipa ar trebui să lucreze pentru același rezultat și să înțeleagă modul în care munca lor...

De ce este importantă relația manager- angajat?

De ce este importantă relația manager- angajat?

Managerii buni care posedă bune abilități manageriale vor avea întotdeauna un impact pozitiv asupra unei echipe/organizații. Managerii buni știu să promoveze un mediu de lucru pozitiv, astfel încât angajații să poată obține performanțe cât mai bune. Dacă managementul...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare