Reclamațiile clienților: Cum să le rezolvi rapid și eficient

Gestionarea plângerilor clienților nu este doar o sarcină necesară, ci și o oportunitate excelentă de a construi încredere și loialitate. Fiecare plângere este o șansă de a îmbunătăți relația cu...

Adaptare și Reușită: Cum să te adaptezi și să reușești în carieră în fața schimbărilor

Dacă te afli în mijlocul unei perioade de schimbare sau te confrunți cu incertitudini în ceea ce privește viitorul carierei tale, nu ești singur. Schimbările rapide din piața muncii pot fi...
Provocările unui manager la început de drum

Provocările unui manager la început de drum

Pe măsură ce oamenii progresează în carieră, este firesc ca la un moment dat, următorul pas să fie promovarea într-o funcţie managerială.  Această promovare  poate veni cu recompense, dar si cu unele provocări. Funcția managerială vine de obicei la pachet cu...

Cum să comunici cu un client nemulțumit

Cum să comunici cu un client nemulțumit

Clientul furios este probabil, coșmarul oricărui om de vânzări. De unde știu toate aceste lucruri? Am lucrat în vânzări, o bună perioadă de timp, am avut și eu clienți nemulțumiţi, furioși, motiv pentru care m-am antrenat pentru a le câștiga încrederea și a colabora...

De ce amâni când știi că nu e bine?

De ce amâni când știi că nu e bine?

Tu ai obiceiul de a amâna lucrurile, fie că este vorba despre activități plictisitoare sau de lucruri importante? Evident, cu toții amânăm, găsim mereu tot felul de scuze sau pretexte: “Astăzi nu este momentul potrivit”; „Sunt prea ocupat”; „Sunt prea lipsit de...

Eviţi sau soluţionezi conflictele?

Eviţi sau soluţionezi conflictele?

Când te gândești la conflict, ce-ți vine în minte? O ceartă? Agresivitate? Ură? Frică? Luptă? Conflictele sunt inevitabile în viața noastră. ”Secretul şi farmecul vieţii noastre nu stau în lipsa conflictelor, ci în hotărârea şi priceperea de a le rezolva“- Anton...

Inteligenţa emoţională în leadership

Inteligenţa emoţională în leadership

Majoritatea oamenilor cred că succesul în viaţă este corelat cu nivelul lor de inteligenţă raţională (IQ), dar nu este aşa. În contextul actual avem nevoie de inteligenţă emoţională (EQ), de care ar trebui să profităm la maxim. Multe persoane dotate cu inteligenţă de...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare