Delegarea 2.0: Cum să faci echipa să funcționeze fără micro-management

Oamenii sunt mai productivi atunci când știu ce au de făcut și au libertatea să o facă în felul lor. Pe vremuri, delegarea era simplă: îi spunea-i colegului de birou ce are de făcut, treceai pe...

Managementul timpului în era notificărilor – cum îți păstrezi concentrarea când totul sună și vibrează

Am vrut să lucrez două ore fără întreruperi. După 20 de minute, citeam un articol despre cele mai bune seriale din 2024. Așa a început schimbarea mea. Nu știu dacă ți s-a întâmplat și ție, dar în...
Efectele pasiunii pentru muncă

Efectele pasiunii pentru muncă

În zilele noastre, pasiunea pentru muncă a angajaților într-un mediu de lucru a devenit o necesitate. Se poate spune că pasiunea este un ingredient cheie capabil să exercite energia care ne menține motivați să mergem mai departe și care dă un sens și scop muncii...

Costul managementului defectuos

Costul managementului defectuos

Mediul de afaceri de astăzi a devenit foarte competitiv făcând astfel ca angajații înalt calificați să devină un factor major de diferențiere pentru majoritatea organizațiilor contemporane. Organizațiile se bazează pe expertiza angajaților lor pentru a concura în mod...

Siguranța psihologică la locul de muncă

Siguranța psihologică la locul de muncă

Despre siguranța psihologică la locul de muncă s-a tot discutat și înainte de pandemie, acest aspect devenind și mai important acum în contextul muncii la distanță sau sistem hibrid, datorită impactului pe care îl are asupra productivităţii şi eficienţei angajaţilor....

Cum gestionezi performanța slabă?

Cum gestionezi performanța slabă?

Pe lângă conducerea unei echipe, ca manager trebuie să înveți și cum să gestionezi performanța slabă a subordonaților tăi. Chiar dacă ai mai gestionat echipe, gestionarea performanței slabe presupune un set de abilități care necesită practică managerială. Vestea bună...

Puterea liderului empatic

Puterea liderului empatic

Empatia este un element cheie al leadershipului, leadershipul empatic fiind un stil de conducere în care liderul se concentrează pe creșterea bunăstării echipei punând pe primul loc nevoile membrilor echipei. Empatia îi permite unui lider să înțeleagă mai bine...

Abonează-te la Newsletter

și află noutățile din domeniu, articole de interes și ofertele noastre promoționale.

Articole recente

Aboneaza-te la newsletter

Impact Training

Cursuri și Training

Urmăriți-ne și pe

© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare