Curs Relații Eficiente cu Clienții
Cui se adresează?
Cursul este dedicat celor care doresc să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și relaționare cu clienții, celor care doresc să învețe să ofere servicii aproape de excelență, prin răbdare, comunicare, socializare și atitudinea potrivită.
Durata cursului:
2 zile (6h/zi)
Preț curs:
490 lei/zi
Înscrieri până la:
15 decembrie
Nr. participanți
min. 6 persoane
Structura Curs Relații Eficiente cu Clienții
- Definirea conceptului de relații cu clienții;
- Rolul relațiilor eficiente în succesul unei afaceri;
- Elementele-cheie ale relațiilor eficiente cu clienții.
Modulul 2. Abilități de comunicare în relația cu clienții
- Comunicare verbală în interacțiunile cu clienții;
- Tehnici pentru ascultarea activă și empatie în interacțiunile cu clienții.
Modulul 3. Comunicarea non-verbală
- Rolul limbajului trupului, expresiilor faciale și contactului vizual în comunicarea cu
- Cum să ne folosim tonul vocii, gesturile și postura pentru a sprijini mesajul verbal.
Modulul 4. Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților:
- Metode de identificare și evaluare a nevoilor și așteptărilor clienților;
- Cum să adaptezi serviciile și produsele pentru a satisface nevoile individuale ale clienților;
- Rolul feedback-ului clienților în îmbunătățirea experienței acestora.
- Abordări eficiente pentru gestionarea conflictelor și escaladarea situațiilor tensionate;
- Abordarea și rezolvarea reclamațiilor;
- Tehnici de dezamorsare a situațiilor conflictuale și de menținere a calmului și profesionalismului.
Modulul 6. Construirea și menținerea relațiilor pe termen lung
- Creșterea satisfacției și loialității clienților;
- Importanța construirii unei reputații pozitive în relația cu clienții;
- Rolul urmăririi și evaluării satisfacției clienților în dezvoltarea relațiilor durabile.
Modulul 7. Managementul stresului și gestionarea emoțiilor
- Tehnici pentru reducerea stresului
- Inteligența emoțională.
Închidere curs și recapitulare
- Feedback și concluzii;
- Crearea unui plan personalizat de acțiune pentru aplicarea și îmbunătățirea abilităților în relația cu clienții în contextul specific al fiecărui participant.
Partea practică include:
– Role-play-uri și simulări de interacțiuni cu clienții pentru exersarea abilităților practice;
– Analiză de cazuri reale sau fictive pentru înțelegerea aplicată a conceptelor și a strategiilor discutate în curs.
Beneficiile participării la curs
Înveți să comunici eficient cu clienții;
Îți vei înțelege clienții, nevoile și așteptările lor;
Îți vei îmbunătăți abilitățile de ascultare activă și comunicare asertivă în relația cu clientul;
Îți vei îmbunătăți abilitățile de persuasiune folosind tehnici de rezolvare a obiecțiilor și tehnici de influențare;
Vei fi capabil să transformi orice interacțiune cu clienții într-o experiență productivă;
Vei știi să gestionezi cu profesionalism clienții dificili, recâștigând încrederea acestora;
Vei învăța să-ți controlezi propriile reacții când clienții reacționează la nivel emoțional;
Vei înțelege importanța satisfacerii nevoilor clienților la nivel uman - esențială pentru succesul personal și al organizației.
Această strategie pare să funcționeze continuu. Crearea relațiilor personale cu clienții funcționează numai dacă ai o atitudine pozitivă.
Probabil că știi deja lucrurile fundamentale legate de clienți pe care n-ar trebui să le uiți, și anume faptul că ei sunt cei care ne furnizează veniturile, că 95% dintre clienții nemulțumiți nu se plâng, ci pur și simplu pleacă în altă parte, sau că un client mulțumit vorbește despre acest lucru altui potențial client, iar un client nemulțumit vorbește despre asta altor 10 persoane.
Toate acestea ar trebui să te facă să înțelegi că dacă vrei să ai succes, ai nevoie de relații solide cu clienții tăi. Abilitatea ta de a construi relații eficiente cu clienții tăi depinde în totalitate de tine.
Construirea unor relații solide necesită timp și abilități. Iar relațiile consolidate cresc vânzările.
Curs Relații Eficiente cu Clienții include exerciții practice individuale și de grup pentru o însușire cât mai completă a cunoștințelor, tehnicilor și abilitaților utilizate frecvent în activitatea de customer care. Mai mult decât atât, conține noțiuni clare și verificate de-a lungul timpului ce ajută cursanții să își atingă obiectivele.
Formatul cursului este interactiv, dezvoltă abilitați și are aplicabilitate practică.
Curs Relații Eficiente cu Clienții
- Durata cursului:
- 2 zile (6h/zi)
- Nr. participanți:
- min. 6 persoane
- Diplomă de participare
Perioada de desfășurare
Perioada de desfășurare se va stabili în funcție de numărul participanților înscriși și disponibilitatea cursanților de a frecventa cursul.
Corporate training
Acest curs se poate adapta și personaliza și pentru companii, în funcție de domeniul de activitate al acestora.
Modalități de plată
În factura proformă veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru plată, fie că sunteți persoană fizică sau juridică.
Garanția satisfacției
Dacă nu sunteți complet mulțumit de curs, putem să vă returnăm toți banii, fără alte întrebări.
Satisfacția clienților este o prioritate pentru noi.
Contact
Articole recente
Aboneaza-te la newsletter
Impact Training
Cursuri și Training
Urmăriți-ne și pe
© Impact Training | Școala de Leadership și Comunicare